whatsapp
0Winkelwagen€0.00

Winkelwagen (0)

Winkelwagen is leeg

Welke verzendmethoden zijn er beschikbaar?

Bij Pazaar.nl nemen wij al het geregel van het transport, de inklaringen en het vervoer volledig op ons. Je hoeft je geen zorgen te maken over de logistiek, wij zorgen ervoor dat al je producten veilig en snel op hun bestemming aankomen.

Pazaar.nl kan scherpe tarieven aanbieden omdat we exclusieve afspraken hebben gemaakt met onze leveranciers en fabrikanten. Door deze samenwerking kunnen we kosteneffectieve oplossingen bieden zonder concessies te doen aan de kwaliteit van de producten en diensten.  

Voor meer informatie over onze verzendopties en tarieven kan je contact opnemen met je persoonlijke contactpersoon bij Pazaar.nl. Zij staan klaar om al je vragen te beantwoorden en je te voorzien van de benodigde informatie.

Verzenden jullie ook producten naar landen buiten Nederland & België?

Ja, zeker, wij verzenden ook producten naar alle Europese landen, waaronder Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, Oostenrijk, Zwitserland, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland, Polen, Tsjechië, Slowakije, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Griekenland, Portugal, Ierland en het Verenigd Koninkrijk.

Hoe lang duurt het voor dat mijn bestelling geleverd wordt?

De levertijd van je bestellingen varieert tussen 2 en 28 werkdagen, afhankelijk van het product, de producent of leverancier, en de gekozen transportoptie.

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?

Om bestellingen te plaatsen op Pazaar.nl kun je betalen via bankoverschrijving per IBAN, iDEAL, Sofort, Bancontact, Klarna en andere betaalopties die door onze betaalprovider Mollie BV worden aangeboden. 

Wat gebeurt er nadat ik betaald heb?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, begint ons systeem onmiddellijk met het verwerken ervan. Binnen 1-3 werkdagen wordt je bestelling goedgekeurd, in behandeling genomen of afgekeurd. 

Als je bestelling wordt goedgekeurd, neemt Pazaar.nl contact met je op om de verdere afhandeling te bespreken. 

Als je bestelling in behandeling wordt genomen, kan dit iets langer duren vanwege factoren zoals lokale autoriteiten, feestdagen of andere incidentele veranderingen. Je hebt altijd de mogelijkheid om je bestelling zelf te annuleren als de status nog 'in behandeling' is. 

Als je bestelling wordt afgekeurd, ontvang je hier aparte informatie over via e-mail, en wordt het betaalde bedrag terugbetaald.

Hoe plaats ik een bestelling?

Het bestellen op Pazaar.nl is simpel. Selecteer eenvoudig het gewenste product, geef het aantal aan, kies eventueel voor een proefmonster, vul tijdens het bestelproces de benodigde gegevens in en selecteer je favoriete betaalmethode.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Om toegang te krijgen tot de breed scala aan mogelijkheden die Pazaar.nl biedt, zoals productonderzoek, branding, webdesign, internationale verzending van goederen en andere essentiële tools voor succes in de e-commercebranche, is het nodig om een account aan te maken.

Wat is de minimale bestel hoeveelheid?

De minimale bestelhoeveelheid verschilt per product en leverancier. Je vindt de specifieke vereisten vinden op de productpagina.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Bestellingen kunnen worden geannuleerd of gewijzigd binnen 24 uur na plaatsing. Neem contact op met onze klantenservice voor hulp.

Hoe verloopt het retourproces?

Als je je bestelling of een deel daarvan wilt retourneren, neem dan binnen 14 dagen na levering contact op met Pazaar.nl. Samen met jou bespreken we de reden van de retour en bepalen we de vervolgstappen om een passende oplossing te vinden, zodat je de gekochte producten kunt retourneren. We raden aan om vooraf een monster (sample) te bestellen bij de fabrikant of leverancier voordat je een grote bestelling plaatst.

Hoe kan ik producten retourneren?

Als je producten wilt retourneren, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice voor de retourinstructies. 

Welke producten kan ik retourneren?

In samenwerking met de producerende en verzendende partijen streven wij naar een zorgvuldige afhandeling van alle bestellingen en leveringen, zoals vooraf overeengekomen door alle betrokken partijen. Echter, we hanteren specifieke richtlijnen voor retouren. Je kunt een retouraanvraag indienen als jouw producten voldoen aan een van de volgende criteria:

  • Het minimale totale orderbedrag is hoger dan €2000,-
  • Het betreft geen gepersonaliseerde producten
  • De geleverde producten komen niet overeen met het eerder ontvangen monster
  • De producten zijn beschadigd tijdens de aflevering

Staat jouw retourreden er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice om een case aan te maken.